DVOV JO9_2 wint VDZ Henk Evers toernooi.

Op het goed verzorgde en gemoedelijke toernooi was het goed toeven in het zonnetje. De winst van DVOV JO9_2 in een spannende finale tegen SML JO9-1, hoofdklasse middenmoot, was de kers op de taart.

Hoog druk zetten is het handelsmerk van het team, maar na de drie poulewedstrijden waren de krachten een beetje weggevloeid. Bovendien heeft SML de technische bagage de bal goed rond te kunnen laten gaan. Maar Rob Altenburg kon het team nog een keer motiveren de reservekrachten aan te spreken en dat betaalde zich uit in twee demarrages. Eerst van Liam op links en vervolgens van Ties op rechts; 2-0.

SML kwam vrij snel terug op 2-1 en bleef verder aandringen, maar de schoten gingen er of naast of konden vrij makkelijk gekeerd worden. Tot de laatste seconde.

Van ongeveer 2 meter afstand schoot SML rechts, hard en laag in. Publiek en spelers telden hem al. De ene helft juichte al en de andere helft stortte al ter aarde, maar beide zijden hadden ten onrechte geen rekening gehouden met Keeper Kaj. Want met een onnavolgbare snelle duik lag hij in de baan van het harde schot en hield de bal klemvast tegen de borst.

De scheids floot af en de polonaise kon beginnen.

Vanwege verplichtingen op “De dag van de bouw” kon opperbouwmeester Mario Rodriquez helaas zijn bouwsel niet aan het werk zien, maar zijn geschaaf aan techniek en organisatie was wel duidelijk en zichtbaar aanwezig. JO9-2 staat als een huis.

En weer gaan zon en geluk samen

DVOV JO9-2JM - Dierense Boys JO9-1

Het zonnetje komt door en bovendien spelen tegen een ploeg die bijna onder aan staat. Wat kan er misgaan… Met dat ontspannen gevoel begon DVOV de wedstrijd. Dat hebben ze geweten ook. Dierense Boys bleek goed te kunnen ballen en bovendien efficiënt met kansen om te kunnen springen. Liam scoorde wel twee keer, maar Dierense Boys scoorde drie keer. Kortom 2-3 achter. Na de wedstrijd zei... meer ยป

• 13 mei 2017, 9:30
06-05-2017

DVOV JO9-2JM - Doesburg SC JO9-1

08-04-2017

DVOV JO9-2JM - Arnhemse Boys JO9-2

01-04-2017

SJO Rijnland/Aerdt/Carvium JO9-1 - DVOV JO9-2JM

28-03-2017
25-03-2017

DVOV JO9-2JM - Groessen JO9-1

11-03-2017

DVOV JO9-2JM - RKPSC JO9-1

18-02-2017

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!